2006年3月30日 星期四

斷臂兔

早前有研究指出,森林家族村莊係生物多樣性(biodiversity)方面過於貧乏,來來去去都只係有草食性動物(兔仔、綿羊同埋鵝都係食齋的,住係森林家族村莊隔離的豬豬只會食奶奶),所以決定引入嶄新的物種--肉食性動物:屬於貓科既貓仔一隻。
 
 


呢隻貓仔仲未有名,同樣都係會寄養係生生屋企(即係灰色兔bb)。為左可以融洽相處,大家派左sisi去同貓仔打交道,由佢負責囉蛋糕去招待佢。呢班食草動物既目的係想養純隻貓仔,最好係可以令佢長大後改行食齋,就算同化失敗,都可以以「一糕之恩」再加奶奶等佢念在食草動物們既養育之恩,就算食肉都唔會食佢地.....真係估唔到呢班外表善良既小動物既城府咁深,為左生存而無所不用其極。




























就係一班小動物諗住整個歡迎會俾貓仔既時候,發生左不幸既事件.....
兔仔生生係換衫仔既時候,用力過度不慎將佢既手仔整斷左....哇慘慘呀!點解會咁嫁!佢痛到不停咁喊,引來左大批既小動物圍觀.....






























佢地見到生生咁辛苦都唔知點算好!於是乎就向caca求救。caca係觀察過情況後,就帶左生生去佢媽媽豬度,媽媽豬就話左俾爸爸豬知,爸爸豬睇過生生既傷勢,就承諾會嘗試救返生生。

大家唔好擔心,生生一定會冇事嫁!





2 則留言: