2006年3月8日 星期三

豬鍊球豬散養禽流家禽

Caca一向都好受小動物歡迎,d新來的小動物次次一見到caca就會自己痴埋佢度,搞搞下就會俾caca照顧。dede(caca的小鹿寵物)係咁,sisi都係咁。

上個星期我地買左隻新既小鵝sisi,佢係一隻bb。非常嬌小玲瓏~~~~
 
 





 


買sisi既時候caca都係度,一放阿sisi出黎,佢同caca就互相對望一陣子。然後,sisi就跳埋caca度要caca抱.....(為左影呢張相,我囉左兩支大頭針拮住caca隻手仔,用黎固定位置......好殘忍......但係係咪好可愛呢?)
 
 


係佢地玩得興喜既時候,我地就話俾caca知,散養家禽要罰五萬蚊,就算豬豬都要罰。如果豬豬感染禽流感,加埋有豬鍊球菌,咁就算冇傳人都要劏......搞到佢同sisi兩個係咁.....震......
 
 
 
 
大家睇下,係咪好可愛呢?灰色既兔仔叫做生生,佢住係呢間屋,羊仔bb寄養係生生屋企,依家sisi都會寄養係佢屋企,佢地依家返屋企呀~~~遲d再影佢地d生活照俾大家睇。 



2 則留言: