2006年8月6日 星期日

興趣

做人既野,真係點都要有d興趣,等自己有d寄托,如果唔係日子真係會好難過。
以前都唔覺得有「興趣」係咁重要,亦都唔知自己鐘意d乜。會羡慕下其他人好多活動同埋乜都玩,又或者專注玩一樣野玩到出神入化,甚或者成為expret。諗黎諗去,自己都係鐘意hea下同埋上網,好似冇乜特別嗜好。
不過開始工作之後,就發覺現令到自己放左工之後就係「放左工」,俾自己有自己既生活都好重要。一日既辛勞或者不快(受人二分四係要受下氣的了),再諗住真係會死。放左工真係唔想再做公司野。
興趣有時都係不知不覺咁培養出黎。由細到大都鐘意d kawaii物件既我,鐘意公仔就眾所周知,但其實我不嬲都好鐘意miniature,細個冇錢買,到大個出黎賺錢就開始身痕,再加埋有個kidult常伴我左右,外出指定動作就係去巡視業務,俾佢日夜潛而默化,再加埋佢身體力行會買玩具俾我,結果....係呢短短兩、三年間,儲左好多玩具同miniature。

香港好多新品上市,所以不知不覺間,越買越多。己經開始知道市價係咩,咩價位為知合理,邊度買平?邊度齊款?咩quality先至會睇得上眼?自己既style同埋taste又係邊類型?仲會上網bid下野tim(不過係我揀完之後由agent代bid及代交收!)
最近因為實在太多玩具了,所以要開始進行盤點,以及要開始systematic咁去manage d收藏。
雖然係好花錢,花時間,花地方,花心機,不過,原來呢個過程就係「興趣」。
情況就好似安信貸款個「收藏家」廣告咁,一個bear bear收藏家狂買熊仔,又煮飯俾熊仔食,又要改名又要慶祝生日又要買新衫又要去旅行,仲要換埋樓。呢個case係太極端,哈哈,不過我諗最開心既,係享受當中既樂趣。
這陣子既盤點行動非常快樂,有時間就搞下,得閒又會諗下點搞,非常樂在其中。
盤點行動會長期運作,下回再續。



2 則留言:

  1. All of your toys make me want to keep in touch with you always lorrrrr XD

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes I cannot give them up! Always want to share with my bloggers!

      刪除