2013年11月23日 星期六

豬家與小鴨相遇

昨天知道小鴨們會去APM開檔做生意,爸爸豬和媽媽豬就帶Caca豬去探班了!

小鴨的攤有好多靚相賣呢~~~


去到就見到Jaycee同Joey看檔中,「埋黎睇埋黎揀啦!」

Joey好有心機地招呼客人。

可惜雞B,鴨B和蛋B沒來,唯有跟海報拍張照!

小鴨送了美美的心意咭給豬家,媽媽豬也忍不住買了一套。

還有最新的小鴨月曆咭。

多謝小鴨!

==================================
第一次跟blog友相認,感覺很有趣,最近都不太買玩具和玩玩具,昨天要帶媽媽豬一家外出,再次打開我的玩具櫃。噢!真的太久沒跟我的玩具們玩了!(想起Toy Story呢)但看見他們在櫃裡等我,幸福的感覺又回來了。

4 則留言:

  1. Same as I can see you come back to update here...幸福的感覺又回來了。^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha I'm so 幸福to Hv my bloggers around!:)

      刪除
  2. 真係好開心呀!!我都係第一次同Blog友見面,仲要這兩天一次過見咗五、六個網友!!
    哈哈...好好笑,你哋由個Icon變咗個真人....哈哈!!
    多謝豬家一家五口到來支持 \^U^/

    回覆刪除
    回覆
    1. 豬家好耐無出場,多得小鴨先至再度暴光咋=p

      刪除