2010年1月2日 星期六

長假期持續消費

悠長假期接近尾聲,星期一又要開始重過辦公室的生活。

雖然一月只過了兩天,但己經超支了,這兩天又買了玩具給自己,當然也有買給爸爸豬啦!

昨天特別去了大埔一趟,那裡有一間賣rement的店,但只限新款才可揀款,其他舊款要抽,而且價錢也不便宜呢,有點失望不過假期就當周圍逛逛啦。之後去了沙田,買了恋するPINK 的1號,要$38好貴呀!現在還差7號,好後悔之前看見卻沒有買....>.<

太懶故此只在書桌拍個照就算了~~~




另外,在沙田發現了一間賣熊仔衫的小店Teddy House,款式多而且好可愛,Rich賣了那麼多年都是那些款,而且越來越少合豬豬尺寸的衫仔,故此昨天買了$200幾蚊3件衫仔,買衫給自己都沒有那麼豪,不似我近期的風格呢!偶然一次沒所謂啦。下回再來真豬示範!




(我喜歡外套那件,爸爸豬則喜歡夏威夷shirt,我覺得好似「家有囍事」吳君如買給黃百鳴那件呢哈哈!)





(這件尿片爸爸豬超鐘意的~~~)

今天本來要慳錢,不過最後還是失守了!首先買了一個羅賓的figurine給爸爸豬做小禮物,然後在鄰舖終於的起心肝買了四葉妹妹。早前有的時候沒買,之後卻看到很多地方都沒貨,有貨當然都要件70幾啦!於是看見$59都ok就馬上買下來,怎知悲劇在一分鐘後發生.....樓下的店子竟然買$49,平了足足十元,之後在另一家店看見,逛了幾次都沒貨今天卻有一盒還賣$55!天啊!玩嗎?

算了,其實$59都算抵~~~~(唯有這樣安慰自己)

來拍個照吧!





(又在書桌影就算,太懶了!Kawaii的四葉妹妹,Rosmund借我看了漫畫,一個天真無邪的小妹妹,看到有網友用四葉妹妹砌情景,超可愛!搞到我都想買一個呢~~~^^)


(四葉妹妹:雪條好味道,還是四葉最鐘意的朱古力味呢!)


(四葉妹妹:你也想吃嗎?)


 
同場加映:這是rement的其中一款,買的時候連一隻小豬$15一起買回來,小豬被我拿去擺在我的豬豬擺設中,小松鼠則流浪到了我的書桌,跟rement的綠色designer chair (N 年前rement出過的房間系列的配件,資深rement fans一定一眼認出,由於之前東西太亂,這個designer chair被投閒置散到書桌去了....)相依為命,現駐守在紙巾盒上,拍四葉妹妹時來充當大配角。

上班後又要做慳妹了!







3 則留言:

  1. HELLO,
    我都有玩REMENT, 想請教一下你去大埔同沙田買REMENT的店係邊度? 我都想去尋下寶!!
    THANK YOU!
    [版主回覆03/12/2010 21:07:00]其實我都唔係咁知間鋪頭叫咩名,我都係大概記得個位咋....
    大埔0個間玩具店係大埔超級城後面個排「up dum」商場,要行到最入,佢係街尾咁濟。
    沙田0個間舖頭係新城巿廣場後面的商場(唔記得叫咩名),個商場入面有間百佳的。又係要行到好入先會見到。
    希望幫到你啦!

    回覆刪除
  2. 我今日去咗你講沙田嗰間,ok噃,我買咗啲散盒.....真係唔該晒你 !
    大埔我唔係咁熟,大埔超級城--->係咪即係吉之島嗰面??
    thanks!
     
    [版主回覆03/15/2010 00:00:00]買到心頭好就好啦~~~
    係呀大埔超級城即係吉之島0個度,希望你會買到想要既野啦。

    回覆刪除
  3. 請問你買bear bear衫果間舖頭係邊層樓架?
    [版主回覆06/02/2011 22:29:00]間鋪响一田0個邊,pizza hut0個層(應該係地下),佢個位好隱蔽,在電梯下面的,門口有隻大bear bear。

    回覆刪除