2013年9月10日 星期二

滙入YAHOO BLOG失敗....

想不到第一篇BLOG文竟然要報壞消息!

媽媽豬的YAHOO BLOG 備份了,但MT檔竟然只有頭半年寫的幾十篇BLOG,之後7年的BLOG根本沒有備份到MT檔案去!!現在只有等YAHOO的客服解決這問題!好擔心舊BLOG無法搬過來.....>.<

18 則留言:

  1. 點解會咁架, 係咪技術問題?

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲未知咩事,希望yahoo快啲覆啦!

      刪除
  2. 吓...咁大鑊? 希望啲Blog可以返晒嚟啦!
    依家新blog我都仲係摸索中咋....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好擔心呀!希望快啲解決啦!
      我都唔係太識用blogger, 但感覺好似完善啲。

      刪除
    2. 想請教一下, blogger入面啲字體點樣改架? 我見你啲字體同一般唔同噃.

      刪除
    3. 去BLOG首頁右上角選'設計", 然後選"自訂"然後選"進階",就可以SET 字體架啦!不過好似得英文可以改字體咋...

      刪除
  3. 希望yahoo可以解決這問題, 如果唔係再一篇篇搬重可唔可以?

    回覆刪除
  4. 尋日Yahoo客服覆左叫我再做備份,但未有時間整呀!

    回覆刪除
  5. 太多人備份?! 佢地server 頂唔蒲乎?!....

    回覆刪除
    回覆
    1. YAHOO上次2分鐘備份完,今次尋晚10點到依家都未備份完,就黎夠24小時啦,完全唔知想點...

      刪除
  6. To be honest...I want to start from here...give up to shift leh...too tried (sigh)

    回覆刪除
    回覆
    1. I just selectively upload old post from yahoo. Too many workload if upload the whole blog....

      刪除
  7. Yr blog look still lovely! Lets Add Oil chuchu!

    回覆刪除
  8. 吓!!咁慘呀??
    不過兩分鐘又快過頭!!我backup好似用咗田個鐘,但小鴨窩得148編blog,少過你哋好多呀!!
    最近因為試緊邊個Blog好用,所以開咗三、四個新blog...搞到好忙!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小鴨好犀利!同時update 幾個blog,咁邊個blog好用啲呀?

      刪除