2013年9月29日 星期日

IKEA HUSET 迷你傢俱入手 + Blogger Apps 試用後感

搬blog冷淡中,不過都想寫寫買物文,順便試試用blogger apps寫blog的效果。

最近在微型食玩界非常流行這套IKEA HUSET迷你傢俱,各位blog友都入手了 一套砌情景用,之前到過九龍灣和銅鑼灣的IKEA都買不到,可見這set 真的十分hit!



價錢都不平呀!130元一套,但如果與仔細度高的微型傢俱相比,其實都是一個平易近人的入門價。如果會出廚房,睡房書房就更好了!

Blogger Apps試用後感:
寫這篇沒有太大困難,post電話的圖都好方便,以後在街上或外遊都可以用電話更新了!比起yahoo blog,這個功能絕對深得我心。但apps當然可用的功能少很多了,寫完blog後都要在電腦加功一下了。例如標籤功能要自己打,不能像用電腦一樣可以選以前用過的,如果有兩個標籤, 用豆號間隔後不能當做兩個分類,反而變成一個新分類,最後要用電腦改才ok。還有繼續閱讀標示都要用電腦後加,不過整體而言是不錯的。

11 則留言:

  1. 我都剛去完ikea 作入貨, 都不見這一套, 澳洲比香港貴多$10 呢.

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 媽媽猪,不如妳關咗個留言要入密碼!咁會方便d!! :p

      刪除
    2. 我想問點樣關呀?小鴨唔該教下我呀!

      刪除
  3. Thank you for sharing DF! Blogger Apps Really convenient ^^

    回覆刪除
  4. HK have how many Ikea branch now?

    回覆刪除
    回覆
    1. 3 Branch now. kowloon x 1 shop, nt x 1 shop and hk island x 1 shop~~~

      刪除
  5. 我都好enjoy依度support apps寫blog, 好user friendly, 而且 隨時隨地都寫得好方便!
    依套ikea mini 傢俱我都特登去搵過, 不過都係無現貨, 但見到display唔太吸引所以無再搵了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來我都係諗住砌情景用,但最後都係俾左豬豬做傢俬,好似比例match d.

      刪除