2012年4月1日 星期日

Sogo特價入手~~~

 
今天去了銅鑼灣,在sogo見到有英國market不過都是心大心細。有特價漢堡包店和雪糕車都己經沒有貨了!之前看見有blogger報告漢堡包店有特價又心思思,希望遲d返貨啦!

這些主要趁特價買了些想買一陣子的家族和配件,85拆後剛好過$300,店員問我要不要換蕃茄屋。本來不特別有興趣但為免之後又後悔所以換了。

買了小鹿家族,還有電視機(我家的森林家族一直也遠離科技和文明.....)。也趁有折多入一盒早餐套裝,砌屋時可以多些配件用。遲些還想再入多一塊田呢!


1 則留言:

  1. 上次有糖果車我都無買, 今次我都唔知點解買咗蕃茄屋.
    [版主回覆04/03/2012 10:32:45]我覺得Sogo今次好似好落力sale換購禮物,之前要問cashier 的阿姐才拿出來,今次佢地好主動問我,仲話得返幾間所以我先換啦!

    回覆刪除