2012年3月4日 星期日

第一次砌情景

最愛火鍋的我終於在家置了電磁爐,可以在家打邊爐了!昨天第一次在家打邊爐!慢慢打不用趕,好開心!

Rement己經不再吸引,唯有轉戰Mimo,繼嫁.囍後,買了第二套mimo - 火鍋,昨晚打完邊爐,第二天便忍不住開來玩了!


按照昨天吃的東西,砌了一個小小的情景。

昨天是一個多菜邊爐,有生菜、豆苗和西洋菜,每款買了半斤兩個人打,還買了栗米和半個蘿白,一包雞柳和一磅牛肉,加一點丸吃得很飽了!



鮮冬菇要洗乾淨


要拍一點蒜頭加進豉油。


懶人如我只用史雲生清雞湯,方便嘛!


全枱食物



近鏡。雖然每款食物只買少少,也要吃很多呢!

終於飲了housing wamring時的白酒,當然也要飲可樂。





全景:


情景是用快適大空間砌的,背景是裝修時用剩的牆紙。扮屋企又可以廢物利用!由於懶的關系,廚房和飯廳放在一起,不用砌兩次。

Mimo與rement質素不能比較,但確題材生活化和地道算是有heart之作,現在心思思想買四季火鍋。

但不幸地這次買的火鍋其中一個湯勺斷了!




食物也有脫色情況.....




3 則留言:

  1. 雖然見到你0的件好多甩色..不過頭幾張你擺好左又唔係好覺..仲覺得好真tim..貴唔貴呀呢一套?
    [版主回覆03/16/2012 21:55:00]Welcome~~~^^
    MIMO成日都要連情景配件買,不過佢啲情景SET好貴....所以我都係買最平的SET,連摺枱這SET火鍋買了$348,好在甩色只係甩係底。山根同蔬菜籃做得真的很靚,豬骨煲我都好鐘意,可以考慮下!^^

    回覆刪除
  2. 第二張相好真實....
    mimo的設計算ok, 可惜質量麻麻...我個d都係一買返來已經痴埋一舊....
    [版主回覆05/18/2012 10:52:29]係呀第二張相好真,因為全部係rement.
    Rement依家卡通化已經無以前咁靚lu。
    Mimo真係唔知點解咁黏,我驚佢會整污糟其他玩具所以將啲黏嘅用藥丸袋裝住先收入盒。

    回覆刪除
  3. Any big brothers and sisters know if Mimo is making any more new 食玩或場景 later this year or next year?

    回覆刪除