2006年9月28日 星期四

豬豬的嗜好

豬b(面圓同埋pat pat 冇sewn in label)同埋b豬(面長同埋pat pat有sewn in label)係一對孖生既豬豬,今年三歲半,品種係家豬(非食用豬,家豬既責任係:食玩訓同埋可愛)一開始時大佬豬b去左同爸爸豬係英國住,細佬b豬就係同媽媽豬住係香港。後來爸爸豬返香港後,兩隻豬豬就係媽媽豬度住。有時會去爸爸豬度住下,探望下pooh pooh。


唔好睇少呢兩隻豬豬,佢地係好有理想既豬豬,豬b係一隻「disco chu」,hip hop等舞蹈都非常到家,係一隻充滿passion既豬豬。至於b豬,性格比較文靜,作為一隻elegant既豬豬,佢既芭蕾舞非常精湛,雖然兩隻豬豬既性格一動一靜,但係相同係,佢地兩個都係非常熱血既豬豬,熱衷以身體去表現出佢地作為舞蹈家既浪漫情懷同埋對舞蹈既熱情。(好似周星馳d戲既對白.....)




(圖左:b豬,圖右,豬b)
由於佢地各自係舞蹈方面都有極高既操藝,就如同一般既藝術家一樣,為左尋求事業上既突破,佢地都不約而同咁開始係自己既舞蹈事業入面加入更多既元素,周圍去crossover。香港唔少歌手都會同管弦樂團舉行「港樂 」演唱會,馬友友既大提琴同埋郎朗鋼琴又可以crossover POP music,至於呢兩隻dancing chu,就將舞蹈配合左花式跳水項目。對豬豬黎講,跳水係有一定難度,因為豬豬係好怕水的,佢地沖涼都只係會同d龍貓一樣,碌沖涼粉,濕水係一個好大既考驗。不過作為專業既performer,為左可以更上一層樓,克服心理關口係必經既階段。於是,佢地鼓起最大既勇氣,不斷練習跳水,並將佢地既舞蹈藝術融入跳水。
佢地對於舞蹈既熱誠,不但令自己既事業屢創高峰,仲帶起左豬豬既跳水潮流,2006/9/27既都市日報,就有以下既報導:
在江蘇南京一動物園內,有豬隻表演高台跳水。當牠「勇敢」跳下去時,其他豬隻則目不轉睛地看著。
有圖為證!



對於可以引起豬豬界既跳水熱潮,兩隻豬豬都感到十分興奮,依家兩隻豬豬既最新動向,係學習韻泳,期望可將disco dancing同ballet既元素融入,進而係豬豬界推度呢兩種舞蹈以及鼓勵更多豬豬習泳。

 

沒有留言:

張貼留言